Merhaba kızlar bugün 3 günlük oldu oğlum
9 Aralık kontrole gittim tabi bu arada 40+1 dik gittigimde doktor muayene gitti ultrasonda bebek iyi dedi ama galiba suyu azalmıştı kilosuna 3700 dedi sonra alttan muayene etmek istedi tabi acır diye düşündüm ama düşündüğüm gibi olmadı hiç hissetmedim bile 3 cm acilmam varmış yatış verdi dogumhaneye gitt dedi dogumhaneye gittim onlar da baktı tabi benim sancım yok hiç birşey hissetmiyorum görenlerde inanmıyordu doğuma gittigimi çünkü diyolarda hiç öyle bir halin yok doğumhanede de 3 cm di ama ben sancimi beklemek istedim eve gitmek istedim onlarda imzamla gönderdiler evime geçtim sıcak duş merdiven indim çıktım yürüyüş yaptım hurma yedim sonra öğleden sonra 4 gibi kasıklarımda ağrı vardı gitmek istedim suyuda azdı hareketleride azdı ondan gittim hastananeye artık ve herşeyimi götürdüm artık bugün doğum olur dedim gittim kontrol ettiler açıklık aynı dediler ama rahim agzin yumusamış güzel ilerlemiş dediler yatış yapildi tabi hala sancım yoktu benim nst taktılar bana nst dede hafif sancılar vardı iki saat nst takıldı 6 da suni sancı vermeye başladılar bana bir saat boyunca o takiliydi sonrasında çıkardilar ama ilk defa böyle güzel ilgi alaka gördüm Adıyaman Kahta devlet Hastanesi’nde yürüdüm plates topuna oturdum otur kalk egzersizleri yaptım 7 buçuk gibi yine nst takıldı suni sancı verildi egzersizler iyi gelmişti doktor dedi sancın gelirse ıkın dedi tabi ben hiç bir şekilde bağırmadim sancım geldikçe nefes egzersizleri haptim hep sancimi nefes ile.karsiladim saat 8 olmuştu sancım sıkılaştı ve ben artık sancım geldikçe ıkındım ebeler bana güç verdi hep ve 8 25 gibi çatala geçtim iki kere ıkındım oğlum dünyaya geldi dikişsiz di çok şükür 8 buçukta oğlum doğdu tabi doktor 3700 dedi ama 3350 doğdu oğlum şuan ikimiz de iyiyiz çok şükür biraz uzun oldu ama çok güzel bir doğum oldu inşallah sizlerinkide çok güzel geçer