Merhaba kızlar. Şubatta doğumum var. Ama korkuyorum. Şöyle ki, ilk doğumumda çocuğum tersti. Ters olmasına rağmen doktorum çevirmeye çalıştı, saatlerce doğum sancısı çektim 5cm açıklıkla sezaryene gittim çocuk dönmeyince. Şişkinliğim, albümüm çok vardı. O kesik ağrısını sancısını ben kaldıramadım çok zor geçti zor ayağa kalkmıştım. Şimdi ben ssdv araştırıyorum ama herkes çoğunlukla sezaryen diyor cevrendekilerde akrabalarda doktorların çoğu da. Aradan 5 yıl geçti. Ama ben hala o sezaryenin korkusunu içimden atamadım. Korkuyorum yani. Ne bileyim öncekinde bilmeyerek kesilmeye gidiyorsun şimdikinde bilerek gideceksin mesela. Veya aynı olacak mı kaldırabilecekmiyim korkusu var içimde 🥺