Asyao benim kızım 20 aylık iki gündür ateşi düşmüyordu kliniğe götürdüm devlet hastanesinden iyi gene zaten serum takmıyolar tahlil yapmıyolar bi muayene edip yolluyolar kliniktede aynısı yapıldı muayene etti doktor antibiyotik ateşdülürücü ağrı kesici karışımı iğne yaptı şuan iyi çok şükür ilaç yazdı yarın başlayacağız inşallah Rabbim Şafi ismiyle şifalar versin tüm yavrularımıza içinde bizim de yavrularımıza şifa versin Rabbim 🤲