Gozzzde 36.haftanın sonundayım. Karnım kare gibi olup bi gerginlik bi kasılma hissi çocuğun toplanması gibi bişey oluyor. Braxton hicks denilen yalancı sancılar böyle bişey mi? Yoksa bu başka bişey mi anlamıyorum ilk gebeliğim olduğu için?
ftmakmn Gozzzde yalancı kasılma böyle düzensiz geliyor bi anda adet sancısı gibi geliyor gidiyor ama asla düzenli değil normal doğum sancısı doktorumun dediğinize göre önce saat başı daha sonra yarım saatte bir en sonda 10 dakika bi daha sonra 5 dakika da bi gelen sancıymış bana böyle ayırt edebilirsin demişti
gozdeileri Gozzzde daha bir kaç gün önce yaşadım bu aradım 36+6 haftam. Bir anda kasığımda başladı 10-15 dk kadar şiddetli bir ağrı daha sonrasında uzandım hafifledi ve geçti. Tekrar da yaşamadım o günden sonra.
Bebisinannesi23 Gozzzde bende sen gibi merak ediyorum ilk gebelik olunca insan haliyle bilmiyo 😊 böyle adet olacakmışım gibi bi sancı girdiği bi 5 dk kadar devam etti sonra geçti. Farklı günlerde bir yada iki defa daha yaşadım sanırım oymuş yalancı sancı. Buradan okuduklarım anladım bende 🌸
Gozzzde gozdeileri düzenli hale geldiğinde sanırım doğum sancısı oluyormuş vücudunuz hazırlanıyor ne güzel 🤗
Gozzzde Bebisinannesi23 evet vücudumuz komple farklı tepkiler verdiği için neyin ne olduğunu anlayamıyorum çoğunlukla 🤗
Gozzzde Anonymousmom evet sertleşme toplanma oluyor ama düzenli değil Şuan o yüzden yalancı demek ki telaş yapmaya gerek yok sanırım
Anonymousmom Gozzzde aynen yok 5 dk 1 olması lazım sancı diyebilmek için ve dinlenince geçmemesi lazım cnm