Kızlar ilk kez sacam sütümü ama nelere dikkat etmek lazım bazı şeyleri biliyorum ama mesela saat 3 te sağdım diyelim 20-30 geldi az oldu diye hemen poşete koymadım dolapta beklettim 5-6 gibi bi daha sağıp o 20-30 gelenin üstüne ekleyip öyle poşetleyip kaldırıyorum bişe olur mu yoksa öyle üst üste eklememek mi lazım bu konuda emin olamıyorum sağdık azda gelse hemen poşetleyip her saatte sağılanı ayrı mı kaldırmak lazım