1234__ İstanbul Küçükçekmece Kanuni Sultan Süleyman Hastanesi’nde perinataolok tarafından kontrol altindaydim ikiz gebelik diye sancım çıktı nstde ve durmadı ve ameliyathane bölümüne aldılar attılar bir kenara nst bağlı ölüyorum cancidan kimse bakmıyor kustum biri geldi beni azarladı sezaryena alincam oradaki görevli sedyeden kalkıp ameliyat masasına kendimin çıkması gerektiğini söyledi ayarlayarak o sancıyla ikiz gobegimle gözümü açtım biri vardı yasiyormu çocuklar dedim azarlayarak yaşıyor yaşıyor dedi yani insan göremedim açıkçası o kadar da ağrım vardı rabbim düşürmesin tekrar oralara