busranur_19 Yasmnebe 🌸🌷 Peki doğum sonrası üstümüzü odamıza geçtikten sonra mı değiştiriyoruz 🙂teşekkür ederimm
AngelKalkan busranur_19 sezeryan doğumdan sonra bi üşüme bi titreme geliyor . Geçmesi 2-3 saati bulabiliyor . Odaya almışlardı biraz iyi hissettiğinde değiştirdim ben.
Yasmnebe busranur_19 normal doğumda masadan kalkıp odaya geçtiğin an giyebiliyorsun sezeryanda narkoz etkisinden dolayı 4-6 sonra oluyor.
Sevimefealp busranur_19 odaya alınıyosun yürüme zamanın geldiği zaman sontanı cıkarıyolar üstünü giydiriyolar yürütüyolar
Merveofs Valla sezaryeni bilmem de normal yaptım sancı yoktu suyum gelmemişti açıklık var diye yatış yaptım ebe kesti keseyi öyle su geldi
Yasmnebe busranur_19 evet öyle ama genel anestezide tam olarak kendine gelmek zaten zaman alıyor. Hemen kalkmaya çalışılırsa baş dönmesi mide bulantısı tansiyon düşmesi yaşanabiliyor. Bu yüzden beklenmesi gerekiyor. O esnada battaniye pike desteği alınıyor ısınmak için tabi