Aselervam_41 Hanimlar 37 haftalikken doktorum bebegimin başının aşağıda olduğunu söyledi şuan 39 haftaligim henüz gitmedim doktora sizce tekrar dönme ihtimali var mi
Sedoa_ Aselervam_41 dönme ihtimali var demişti doktorum bana ama dönse anlarsın çünkü içeride adeta savaş olur. Büyüdüğü için bebek pozisyonunda değişiklik olduğunda karnında kıyametler kopar😀