Sedoa_ Halimee1634 37+4 beklemedeyiz 🥹 bacak ağrısı ağrısı oluyor hatta doktorum iki bacak arasında kafa hissedersin yakında demişti ühüü
Halimee1634 genccanne sağlıkla kucağınza alın inşallah bikac gündür bacaklarmn arasında ağrı var çatı ağrısı buna mi deniyor acaba siz yasadnz mi☺️
Halimee1634 Sedoa_ her Zaman değilde ara ara olmaya başladı bende de ☺️ sağlıkla kucağıza alın inşallah
kuubra1234 Bende 37 haftayim. Yururken vajinada bicak saplanir gibi sizi hissediyorum ayni şeyi yasayan varmi normalmi acaba
Celiktss 37+4… gece uykusu zaten yok, nefessizlik devam.. bacak arama ara ara bıçak saplanması ağrıları başladı.. belimden bazen şimşek gibi bi sızı girip çıkıyo anlık.. bebek çok fazla toplanıyo bi yerde.. bakalım ne zaman gelmeye karar verecek
kuubra1234 @“Celiktss”#p25422459bütün yasadiklarinizin aynisini yqsiyorum😁sagsalim kavusalim insallah yavrularimiza