dyk78 Merhaba. 19+3 günlük hamileyim. Rutin kontrolümüze gittik. Doktorumuz detaylı herşeye bsktı. Elhamdulillah. Sadece bir böbrekte hafif bi genişleme gördüğünü belirtti. Bu durumu yaşayan varmı. Gebelikte sıklıkla karşılaşılıyormuş .
Aslanmom dyk78 merhaba bana da söyledi doktorum erkek bebeklerde görülebiliyor çoğunlukla doğunca geçiyor falan dedi çok küçük bi genişlik kafaya takma dedi ama insan takıyor işte rabbim dermansız dert vermesin 🤲
dyk78 Evet bnm doktorumda öyle dedi çoğunlukla kndiliğinden geçiyormuş. Benim kız. Rabbim hepsine sağlık versin. İçim korkuyor bi yandan 😢