Nanant ben de 8.haftada düşük yaptım, ardından tekrar hamile kaldım şuan 32.haftadayız 🥰🧿 sağlıkla gelmesi için sürekli dua ediyorum bir kez böyle birşey yaşayınca insan ister istemez çok pimpirikli oluyor aklına bir sürü şey geliyor, iyi düşünün iyi olsun sağlıkla alalım inşallah hepimiz kucaklarımıza 🤲🏼 bizim bir tanıdık iki kez ard arda düşükten sonra üçüncüde dağlıkla doğurdu, şuan büyüttü bile. Stres yapmayın kendinize iyi bakın 🙏🏻