Sydakgl Kızlar doğumuma kaldı şurda 2 ay ben hala kızımın ismini netleştiremedim. Ravza ismini düşündüm ama ikinci isim olarak bir şey bulamadım. Sizce ne olabilir
Sydakgl -Muallime- nur ismi de çok kullanılıyor ya ikinci isim bulamayanlar hemen nur koyuyorlar sanki🤭
Sydakgl Mine34 ben Ravza dan önce Rana ismini koyacaktım aslında ama benim eşim Trabzonlu ve onların oralarda örümceğe Rana diyorlarmış direkt vazgeçtim