Kızlar ikiz olunca beta hcg değeri de yüksek oluyor o yüzden testte köyü veya silik çıkma durumunda bi farklılık olur mu sizce dün test yaptım ilk ilişkinin 11.günüydü ve ilk 5 dk sa hayalet çizgi gibi biseyler çıktı normalde bu kadar kısa sürede çıkmayacağını biliyorum ama ikiz durumu olabilir mi