Kizlar 40 gun oldu sezeryan olali, dun karnima baktirdim ultrasonla, doktor bana rahim agzinin kapandiginin ve iceride biraz akinti kaldigini soyledi, daha gidemedim ginekologa, basina gelen varmi? Doktor tekrar acmak istermi yoksa ne olur? Basina gelen varmi? Kanamam durdu 10 gundur falan, sadece acik renkli akintim oluyor az biraz