Dilara556 Sevl ben ikisi bir arada olandan aldım . Ön kısmı sütyen atlete yapışık arkada kopçası yok . Atletin önünden açabiliyorsun içi destekli sütyen bildiğin çok rahat. Ayrı ayrı sütyen atlet giyme derdi yok
minikmelek1311 Sevl emzirme atleti daha kullanışlı ben sütyende götürdüm ama hiç kullanmadım zAten atlette sütyen gibiydi. Evdede çok rahat oluyor
A_syma Sevl Hastane icin emzirme atleti koydum. Evde ikiside kullanilir. Ama hastanede sutyen üstune bide atlet ister iki is gibi olur direk atlet rahat olur
HBinici İkisini de bugün aldım e bebekten ama emzirme atletinin normal atlerden bu farkını göremedim ?
Edafmo HBinici askıları klipsli oluyor canım emzirme atletlerinin, göğüs kısmının kolayöa açılıp kapanması için pencere gibi bişeyi var
cennetinsusu Sevl Emzirme atleti bence sütyen olursa atlet giymek zorunda kalıyorsun. Lohusalıkta çok terleniyor. Atlet şart diye düşünüyorum