2babiesmom K_dem ilk hamişliğimde benim de aynen böyle olmuştu kontrole gittim suyum bitmiş direk aldı sezaryene. İyi ki gitmişim
sayre K_dem ya benim çok az miktarda öyle yapış yapış geldiği oluyor Acaba sızıntı şeklinde mi oluyor benimki