36 haftaligiz doktor bebeğin kanala yerleştiğini söyledi
Bacaklarda çok ağrı var yürümekte oturmakta zorlanıyorum bel ağrısı oluyor kasılma oluyor arada sırada
Ve çok sık tuvalete gitme ihtiyacı duyuyorum
Allah herkesin yardımcısı olsun hayırlı doğumlar versin