Aszlii evet canım ben yaşadım iki üç kere de bu yüzden gece doktora gittim ama gayet sağlıklı. 32. Haftadayız hala aşırı aşırı hareket etmiyor. O haftada hissedemediğimde ebe daha çok küçük olduğu için ayakta olduğunda falan hissedemeyebilirsin demişti Ama yine de takip et