Ot suya sancılarınız başladıktan sonra konulması gerekiyor.Suyuna 1 Meryem Suresi,3 Felak 3 Nas 3 Ayetel Kürsi okunmalı.Bunları okuyup suyu bi şişede hazır edebilirsiniz.Sancılarınız başladığında otu geniş bir kaba koyup okunmuş suyuda üzerine dökeceksiniz,ot açılmaya başlayınca hatta iyice açılınca o sudan içebilirsiniz.Eğer hastane ortamı buna müsait değilse evde biriside sizin niyetinize otu suya atabilir,içmek şart değil.Doğum gerçekleştiğinde ot mutlaka sudan çıkıp kuru bir yere alınmalı.Zaten eski haline dönüyor bu şekilde saklayabilirsiniz gömmeye gerek yok.
Biraz inanç meselesi inanın.. o açıldıkça bende açılacağım deyin