Kızlar sağ salim kızımı kucsğıma aldım. 3cü gün oldu bugün fakat ödem o kadar çok ki ayağım davul oldu. Felaket şişti ne önerirsiniz evde doğum doktoruma u ma sordum normal dedi ama rahatsız edici boyuta geldi napabilirim varmı önerisi olan başına gelen?