Melegimveben GlsedaTakran ben bi marka aldım adını hatırlamıyorum 150 tl para verdim 5 kuruş etmez ama gittim eczanenin önünde kırdım hatta hep yanlış gösteriyor sonra braun aldım hastanedeki ateş ölçerler ile aynı ölçüyor 550 tl ama çok memnunum
ozgeya GlsedaTakran beurer marka temassız aldım çok memnunuz,doğru da ölçüyor.ayrıca dijital koltuk altından ölçenlerden de almıştım,o da güzel.doktorumuz temassız kullanırken mutlaka bir de klasik ateş ölçeriniz olsun dediği için almıştık.
Deletedmom434 GlsedaTakran ben wewell aldım oda ısısı,su ısısı,vücut ısısı ölçümlü kendime kullandım ölçümleri vs de doğru
Deletedmom0330 Eski usul koltukaltından ölçenler kayar falan diye mi kullanılmıyor? Ben de almadım kararsızım