pamukprensesss Ceylanserkan09 herhangi bir sorun olmaz yüz üstü yatmada doktorlar siz rahat edebildiğiniz zamana kadar yatın diyor. Bebeği içinde bulunduğu sıvı koruyor zaten. Ben 24 haftalık gebeyim hâlâ yarı yüz üstü yatıyorum
ballibocek Ceylanserkan09 ben genel olarak çok beceremem yüzü koyun uyumayı ama erken dönemde bence sakınca yok bana demişti doktorum zaten de.. zaten ileriki haftalarda zor olacak. ))
Dilaraanl 11 olduk yüzüstü yatınca bi tuhaf oluyo karnım sert gibi böyle dışa çıkıntı var gibi 😌 yatmıyorum😂