Canım benim yerleşme kanaması bi sonraki adet tarihimden bi hafta önce olmuştu yani adetim bittikten 2 hafta sonra. Korunmasız ilişkinin hemen sonrasın da ben yerleşme kanaması olacağını düşünmüyorum. Adet olacak gibi aşırı ağrım olmuştu hatta yine döllenme olmamış adet olacağım diye düşünmüştüm adetime bi hafta vardı. Kanama da pembe bi kan oluyor kırmızı değil bence anlarsın olursa senin adetin bitmemiş olabilir.