Yusufemir-2023 en başta bebek çok hızlı büyüdüğü için bir de hangi markanın pişik yapmayacağını bilemediğim için stok yapmadım. Baby turco ile başladım ama kalıpları küçük, taşırma yapıyor diye molfix pure and soft beze döndüm. Hem içerik olarak daha temiz hem kalıp olarak turcodan daha geniş. Islak mendil olarak da baby turco kullanıyorum. Kasım indiriminde büyük bir vurgun ile 3 koli sipariş etmiş eşim 😂 bu arada kızım 3,5 aylık, ıslak mendil de bez de pişik yapmadı. Eğer pişik olursa bepantol baby sürün, anında acısını alıyor. Bazen yüzünü falan çizer, o zaman da bu kremi sürerim ve birkaç saate iyileşir. Eşimin koltuk altında ufak bir yara var ara sıra tekrarlar, cildi hasta. Yaranın etrafı da pişik olur. Dün bepantol baby sürdü ve bugün hiçbir şey kalmamış. Büyüklere böyle etki ediyorsa yenidoğanlara çok daha fazla etki ediyordur çünkü onlar daha hızlı iyileşiyorlar. Gördüğüm tüm anne ve anne adaylarına bepantol baby kremi anlatıyorum çünkü hayat kurtaran bir ürün 💃🏻