CmreKsidar 23 haftalığım ama çok sık hareket etmiyor bebeğim bazen gündüz bazen gece arada hareket ediyor. Normal mi acaba ben böyle hareketlerini hissetmeye başlayınca sürekli hissederim gibi geliyordu hiç bir bilgim yok.
CmreKsidar Tubatgn Aa öyle mi burda herkes uyutmadı gece çok hareketli falan yazıyor ben sürekli hissedeceğim gibi düşünmüştüm.
Tubatgn CmreKsidar Ben iki gün sonra 30 haftalık olucam mesela yeni yeni çok hareketli olmaya başladı. Dün gece benimde öyleydi 30 dk hiç durmadı sabah benimle aynı anda uyandı. Günde toplam 4 saat hissediyoruz canım. İlerleyen haftalarda daha fazla hissedersin 🌺