Niska ben almadım ama aklıma geldikçe dr banu çiftçinin uygulamasımda gebelik günlüğüm diye bi yer var oraya yazıyorum bişeyler ilk yazım da bu olmuştu
07.07.2022 tarihinde aşırı duygusal oluşumdan şüphelenerek varlığını öğrendim
İlk seni görüşüm ilk ultrasonun 8 temmuzda oldu ve kalp atışını o gün duydum babanla çok ağladık ama mutluluktan senin bizi seçmenin verdiği mutluluktandı.25 temmuzda gördüğümüzde kocaman olmuştun artık insan vücudun oluşmuş kolların bacakların vardı ve sen inanılmaz hareketli bi bebektin seni izlemek çok güzeldi… seni öğrendiğimiz gün babanla sana niyet bi puzzele aldık 3 bin parça sen dünyaya gelene kadar ancak biter dediğim puzzle senin heyecanınla 20 günde bitiverdi bu arada sen benim depolarımı maşallah tükettin biraz yordun beni ama olsun sana değerdi tüm yorgunluğum ilk ultrasonuna babanla ikincisine baban ve babaannenle üçüncüsüne ise babaannen yerine özge halanla gittik bize müzo teyzen de eşlik etti çok heyecanlıydık bize cinsiyetini göstereceksin diye ama sen annen ve baban kadar inatçı bebek olduğun için göstermedin😂😂 bi saat kadar doktorun yani özgür bey seninle uğraştı ama sen pas vermedin😂😂 neyse bi sonrakine baban yerine babaannen ve özge beyza halanla gitmeye karar verdik çok heyecanlıyız inşallah gösterirsin bize cinsiyetini çünkü seni kızım ya da oğlum diye sevmek istiyorum artık ve seni çok seviyorum babanda seni çok seviyor anneannen babaannen dedelerin dayın ve halaların da dört gözle seni bekliyor bu arada 15. Haftada ters durmandan biraz endişeliydim onu da bilmeni isterim ama fazla zekadan diye tahmin ediyorum sağlıkla gel bebeğim 🥰🫶