segah06 Iremalya2 canım ben de ayniyim acil mudahale etmiyor. Doktorum 6 saate 1 tane parol içebileceğimi söyledi
Dilenkk Iremalya2 kovid geçirmiştim 17 haftalikken. O zaman ateşim 37-38lere çıkmıştı doktoruma sordum. Ilık suyla duş al ve 6 saatte bir parol içebilirsin demişti. Atesim çıktığını hissettikce dus aldım ve sürekli ıslak bez koydum vücuduma. Parol cok ise yaradi direk atesimi düşürdü.
heyzil06 Sarımsağı ezip zeytinyağında bekletin bi kaç saat sonra ayak tabanınıza yağından sürüp çorap geçirin o da çok iyi geliyor ateşli hastalıklarda sabaha daha iyi hissedersiniz. Şifa olsun inşallah hemen atlatırsınız🌸