Kızlar oğlumu serkajlı bir şekilde kucağıma aldım şükürler olsun şuan 13 aylık bende pco var kilom vs var bende 2. Bebeğimi düşünüyorum istiyorum ama elim istemiyo bebeğim çok yanlız canı çok sıkılıyo ve pco da zaman uzun olabiliyor çocu durunda ama serkajlı olurmuyum diye düşünmüyorsa değilim kafam çok karışık bu arada bebeğim 4,5 aylıkken memeyi kesti ama benim göğüslerimde hala süt var bebek düşünsem bu engel olur mu