Mrhbalar 16 haftaliqim ama bi iki haftadirda karnımın içinde birseyler batyor hep ayaga kalkarken uzanrken dönerken hep bebek diyorm kimse inanmyor doktor bile daha kück dyor ama resmen icerde bana batan canımı acıtan birseyler war başına byle birsy qelen war mi ??