mom_3 glrasl şöyle adetim normal de geçen ay 18 kasımdı 30 günde bir oluyorum yumurtlamam ayın 28 inde oldu kaç gün sonra adet olunuyor normal de ?
glrasl mom_3 canım 30 günde bir oluyorsan 18 i regli günün o gün olmazsan tekrar test yaparsın iğnenin 14.günü diyorlar ama öyle olmuyor gününde oluyorsun herkesin farklı regl semptomların var mı Şuan
glrasl mom_3 sen çatlatma iğnesi yaptırdın mı canım ben orayı anlamadım normal yumurtlama gününü mü kastediyorsun yoksa