Spinal sezaryan olacağım. Daha önce sezaryenden sonra karın bastırıyolarmış ve çok can acıyormuş bunu duymuştum. Doktoruma sordum doktorumda eğer kanaman olmazsa bastırmıyorum kanaman fazla olursa bastırıyoruz dedi. Kanama ne ile alakalı ve neredeki kanamadan bahsetti tam anlayamadım ama yardımcı olur musunuz bilgisi olan var mı