Kızlar bugün kayınvalidemgilde balkonun pimapen kapısının kulpuna sağ kalçamın üstünü vurdum yani çantamı almaya eğilmiştim kalkarken kapının açık olduğu ihtimalini unutmuştum kalkarken sağ kalçamın üstünü oraya çarptım ağırdı bayağı 24. Haftadayım 3 gün sonra doktora gidicem ama gidene kadar içim içimi yer sizce birşey olur mu ? Korkuyorum.