Gamzeerdgn Aysegul0-0 sol tarafta silik çizgi gördüm ilk beş dk ıcınde çıktı ıse var bence bı kax güne yenıleyın yada hemen kan verın
Aysegul0-0 Arkadaşlar 8 ekimde 11 haftalık gebeliğim vardı kalbi durdugu için kürtaj oldum adetimden 2 gün geçti acaba ben görmek istedigimi mi gördüm diye düşünerek attım herkese tşk ederim yarın kan testiyle kesin sonuca varıcam inş🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Aysegul0-0 Humannrle bende öyle hissediyom ekimde kürtaj olmuştum dua edin benim için yarın ilk işim kan vermek olacak🫣😍🌺❤️
edb06 Aysegul0-0 1 Aralık’ta yumurtladiysan adetin 2 gün gecikmiş olmaz canım. Yumurtlamadan 14 gün sonra adet olur genellikle