Kızlar bebeğimin bu haftalarda doğum pozisyonuna geçtiğini biliyorum ama bugünle beraber bebeğimi çok aşağıda sanki çıkacakmış gibi hissetmeye başladım karnımda sertleşme düzensiz olarak devam ediyor ve sağ kasığımda hafif ağrı var sizce erken doğum olur mu yoksa herkesin yaşadığı bir şey mi? Sizde bebeğinizi bu haftalarda aşağıda hissettiniz mi? Ya da hangi haftanızda aşağıda hissetmeye başladınız