Serenay_0 Kızlar merhaba 38+5iz iki gündür akşamları ve geceleri gelen gaz sancısı ve ishal var sizce dogumla alakalı olabilir mi dogum yakın oldugunda ishal olurmus internette öyle yazıyodu bilgisi olan paylaşabilirmi
Serenay_0 sayre bi an diyorum doğum sancısı mı acaba diyorum ama gaz yani öyle hissediyorum baya şiddetli giriyor sonra en son ishale dönüyor çok kötü ya googleden baktım dogum yakın olunca böyle olurmuş