Merhaba kızlar,
Eşimle 4 aydır deniyoruz ancak iş yorgunluğu, stres vs derken çok sık birliktelik olmuyodu..Bu ay 1 gün ilişkiye girip 1 gün ara şeklinde deneyeceğiz.
Önerisi olan var mı? Nelere dikkat etmeyelim.Doktor önümüzdeki hafta regliden sonra 15.gün olduğun için yumurtlama oluyo mu diyr bakacak.Ondam emin olamıyorum.
Tavsiyenize ihtiyacım var.