Kızlar 22+5 im Şuan bebeğin hareketleri 2 gündür çok yavaş az önce biraz hareket etti ama normalde baya hareketliydi hele bişey yiyince hiç durmuyordu 2 gündür böyle niye anlamadım çikolata yedim az önce yattım ama çok nadir küçük vurup geçiyor yaşayan var mı sizce neden böyle bu haftalarda olanlar nasıl