Serklajli anneler 27+2 haftalık hamileyim önlem amaçlı 13haftda yapıldı gece wc uyandığımda nokta kadar kan gördüm peçete de tekrarı olmadı birde 15gundur mantar enfeksiyonu ile uğraşıyorum 3.kez fitil tedavisine başladık geçmiyor ondan kaynaklı olabilir mi doktorumla da görüştüm bi sıkıntı olmadığını gelmem gerekmediğini söyledi devam ederse haberleşelim dedi basına gelen var mi