_Nur_1818 Kızlar 30. Haftamdayım peçeteye silindigim zaman kan geldi doktoruma yazdım çoğalırsa hastaneye geç dedi bir kaç defa geldi şimdi gelmedi ama korktum acile gitsem bakarlarmi gittiğimde kanı görmek istiyorlar şu an yok ne yapsam bilmiyorum ya
hilalmami _Nur_1818 kanama ciddi bişey acile gitmekte fayda var ben olsam riske atmaz giderdim en azından için rahatlar
Lylaars _Nur_1818 siz kontrol edin devam ederse mutlaka gidin Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin bende bir kaç kere yaşamistm
hilalmami _Nur_1818 bencede en azından rahat uyursun ihmal etmemek lazım sağlıkla, zamanında doğsun inşallah 🥰🥰