Smia ben normalde çikolata ve tatlı olan herşey için delirirdim, ilk 3ay çikolata kokusu dahi gelemiyorduum. Tatlı hiç bişey ağzıma süremedim. Canım çikolata istiyordu ağlıyodum ama öyle bi tiksinti gelmişti ki yiyemiyodum😂😂 bol bol ekşi yedim. Limon, erik, mandalina (yaz aylarında çıkanlardan yemyeşil ve zehir gibi ekşi olanlardan) ekşi elma falan yedim hep