Merhabalar 20 haftalık gebeyim ve detaylı ultrasonda bebeğimin bağırsaklarında parlaklık göründü. Bunun iki sebebi olabilir denildi birincisi hamileliğin ilk aylarında yaşanan kanama,ikincisi bebeğin Down sendromlu olması olabilirmiş. İki test de sorun yoktu ama şu an söylenenler biraz endişelendirdi açıkçası bu durumu yaşan annelerimiz var mıdır ?