Ilaydaerd Merhaba güzel anneler Ovülasyon yumurtlama başlamış mı bakabilir misiniz bi https://www.hizliresim.com/lgfp5i7
arirangg Ilaydaerd Yarın da test yap, T çizgisi daha silik çıkarsa bugünkü yumurtlamadır. Yarınki teste göre anlaşılır. Ama her ihtimale karşı bu günü değerlendirin
Tubaa41 Ilaydaerd başlıyor canım 24 saat içinde tam olabilir . Bugunu de değerlendirebilirsin yumurtalıktan 3 gün sonrasına kadar değerlendir bence bol şans
nurellmas7 başlıyor canım ama tam pik olmamış 1-2 güne pik görürsün ve bugünü de değerlendirebilirsin
Armess_loya Ilaydaerd bu günü değerlendirin yumurtlama yakın gözüküyor pik olması yakın teste devam bu arada testleri aynı saatte ve sıvı tüketimi almadan yaptınız değil mi?
Ilaydaerd Armess_loya evet evet her gün aynı saatte yapıyorum sıvı tüketmiyorum özellikle dikkat ediyorum
Cananyildiz Ilaydaerd degil bence ikisi aynı koyulukta olacak bide bunlari hic sevmiyorum kaset testler daha kullanışlı ve anlaşılır geliyor bana