Kizlar son 4 5 gundur duzensiz sanci ve kasilmalarim oluyordu ldünkü kontrolümde doktor muayenede açıklık olmadığını ama rahim yumuşaklığı olduğunu söyledi nst de de 2 tane sancı çıktı 1 hafta 10 güne olur dogum dedi rahim yumusasi var denilenler kac gun sonra dogum yaptiniz yada bu durumda olan varmiiiiiii??