Daha önce yada şuan gidip memnun kalan var mı avcilar murat Kölük devlet Hastanesi’nde Nurhan kahraman doktorun ismi kendi doktorumun muayenesi 500 TL olduğu için bu ay mecbur devletten randevu aldım ama ters cevap verir yada ilgisiz davranır diye korkuyorum