Kızlar merhabalar 22 haftalık hamileyim ve diş ağrılarım başladı 1 aydır çekiyorum resmen ilk zamanlar dayandım ama olmadı doktora gittim parol ve antibiyotik yazdı bir kutu kullandım geçti sonra tekrar ağrılarım başladı :( ve asla geçmiyor 20 lik diş çıkarıyor muşum ne yapacağımı bilmiyorum. Tekrar doktora gitsem antibiyotik yazdırsam bebeğe bir zararı olur mu ?