Merhaba arkadaşlar benim 32. haftam doldu hafta sonu 32 + 0 pazar günü 32 + 1 olduk doktordan 32 + 3’te çalışabilir raporu alsam sorun olur mu yoksa pazartesi hemen mi gitmeliyim şimdi müsait olmuyor 32 + 3’te alıyoruz sıkıntı olur mu 32’nin olduğu haftada herhangi bir gün alınabilir mi yoksa 32 dolar dolmaz alınmali o önemli