KayraVeAnnesi_06 slzttr Doğum yapalı 1 hafta oldu ama hala depend kullanıyorum , iç çamaşırı giyemedim . Ama yüksek bel esnek iç çamaşırı tercih edin dikişlerden dolayı
Edafmo slzttr yüksek bel, lastiği sıkı olmayan çamaşırlar giyilmesi lazım. Hamile külotları işe yarayabilir
[silindi] slzttr iki dogumda da hasta bezi kullandım 45 gun boyunca kanamam bitmedigi için ama az isterseniz yuksek belli pamuklu camasir tercih edebilirsiniz sadece dikis yerine gelmemesine dikkat edin yeter