anayimbenanaaa M00Y00I bebek gösterirse ve doktor bu haftalarda söylerse olur bazı doktorlar 16. Haftayı bekliyor
birannebirbebis M00Y00I yanlış olabiliyor diyorlar ama iyi bir doktorun yanılmaması gerekir diye düşünüyorum eğer yanılma payı yüksekse de hiç söylememeli. ben de henüz bilmiyorum 16ya kadar beklicem mecbur ..
papatyaseverbiranne M00Y00I 9. Haftadan net söyleyen doktor bile var ama 16. Haftayı bekleyen de var doktora bağlı biraz bence
M00Y00I @papatyaseverbiranne tahmin bazen yanliş ola bılıyormuş ama kesin icin gec soyluyorlar galiba
papatyaseverbiranne M00Y00I evet tahmin bazen yanlis oluyor ama genel de de kız geç erkek erken görünür der ☺️ benim şuan 10 aylık kızım var 16-17 hafta da söylediler. Şuan da 8 haftalık hamileyim bakalim bunda ne zaman söyleyecekler