ebru23 TubaaKaya 12+5 daha cikmadi benimki varsada cok hafif amabu belli yaygina kiz dik olana erkek dicekler😂 ama bu teyzeleri susturmak cok zor daha cok karisicaklat hayatlara
Mv00 TubaaKaya sadece basen ve göbüşten kilo aldım zatn 🙄 bazen top oluyoruz bazen yayılıyoruz hanımefendinın keyfine göre 😍
Msalbyrk TubaaKaya yok ya bi göbek var top gbi ztn cok zayf briydm önceden de . Yine oyle cok hamile oldgm belli degl önden dikkatli bakilirsa anca😁😁
Mv00 TubaaKaya eğer bu soru bana ise evet 😂 hatta kız olduğuna ikna edemiyorum bazı yabancılar tam erkek karnı diyo 🤦🏼♀️
deletedmom6295 TubaaKaya arkadan bakınca normal görünüyorum ne yan ne popo ne basen. bir dönüyorum önde bir basket topu 😀
YagizAsyaMom TubaaKaya arkadan hiç bir şey yok her zaman ki ben ama önüme geç bir bak bana 19.litrelik damacana yutmuş gibiyim🤣🤣