Humannrle Son adet tarihimin ilk gününe göre yarın 3+4 haftalık oluyor. Yumurtlama dönemlerinin son ilişkinin üstünden de 12. Gün oluyor. Yarın ilk idrarla erken gebelik testi yapsam çıkar mi canlarım
Deletedmom_21 Humannrle Anlamadım Siz hamile misiniz? 3 haftalık hesapladığınıza göre. Sizin adetiniz ne zaman? gecikti mi ? Son adet tarihinizden hesaplayın, adetiniz gecikmediyse bekleyin, geciktiyse test yapın
Baby_loading Humannrle canim eger varsa bebis kesin cikar, Bende senin gibiyim dun dayanamadim bi bakim dedim silik cikti hemen Tabi bekliycem gunumun gecmesini hayirlisi olsun hakkimizda
minikmucizeemaak _almirasmom merhaba bende erken gebelikti gördüm 2 gğndür çift çizgileri silik adetime 4 5 gün var bugün beta test verdim 23.3 çıktı değerim sizin kaçtı acaba❤️
Humannrle Deletedmom_21 son adet tarihine göre hesabim zaten diyorum var ise 3+4 olur acaba erken gebelik testi yapsam mı diye başına gelen arkadaşlar varsa bilgilendirirler belki
Eflalannesi Kizlar 3 4 gün önce açık renk lekelenme tarzi bişey olmuştu dün gidip beta testi yaptırdım hastanede 0.7 çıktı ama aşırı derece akıntı ve bel kasık ağrısı var bugün bende sizce nedir 🥺
Humannrle Eflalannesi beta değerine göre yok da belirtilerinde belki adet belirtileridir ama Rabbim gonlundekini versin canım beklemek gerçekten çok zor
Baby_loading Humannrle Insallah canim, benim bat 14 Çarşamba gösteriyor okadar enteresanki ne adet nede bebek belirtisi var:)
Humannrle Baby_loading senin daha yakın yarın yine test yap canım tam emin olmak için. Benin 5 6 gündür bel agrim var adet olacakmışım gibi
aylin1629 Humannrle abel ağrın nasıl canım kuyruk sokumunda mı 1 hafta kala benimde çok ağrıdı normal değildi şüphelendim.dün adet günümdü ama hala olmadım